This is happen only in Pakistan best videos – pakistan best videos – pakistan funny clips

عید صرف کونے کے قریب ہے اور میں نے سوچا کہ کیوں عام طور پر عید پر واقع پاکستانی چیزوں میں عام چیزوں کو نمایاں نہیں کریں گے. عام طور پر عید تین دن کا جشن منایا جاتا ہے، پہلا دن آپ کے باپ کی طرف (دادییا) میں منایا جاتا ہے جبکہ دوسرا دن آپ کی والدہ کی طرف سے منایا جاتا ہے. اگر آپ پاکستان کے خاندان سے تعلق رکھتے ہیں، تو مجھے یقین ہے کہ آپ تمام پوائنٹس سے متفق ہوں گے. نیچے.

میں آپ کو ایک بات بتاتا ہوں کہ ہماری عید تیاریوں رامان سے شروع ہوتی ہے لیکن چاند راٹ رات سے عید کی رات ہے جہاں لڑکیوں کو فین کی صفائی میں مصروف دیکھا جاتا ہے، پردے اور کشن کو دوسرے الفاظ میں تبدیل کرنا پڑتا ہے جو رات کے لئے نوکرانی ہے. ہر ایک عید مبارک پیغام بھیجنے والے اپنے دوستوں اور خاندانوں کو جو بیرون ملک رہتے ہیں. اس کے علاوہ ماؤں کو اپنے کپڑے حاصل کرنے کے لئے درختوں پر جا رہے ہیں. چنان تک تک سب سے آسان شخص ناول ہیں.
ہمارے باپ دادا کے لئے عید پر ایک چیز ناقابل برداشت ہے اور وہ دیر تک سو رہی ہے. اگر آپ زیادہ سے زیادہ 8 بجے تک نہیں ہیں تو، آپ یا تو پانی کے بالٹی کے ساتھ ختم ہوجائیں گے یا فین بند ہونے کی وجہ سے آپ جا سکتے ہیں. لیکن جاگتے رہنا صرف ایک ہی چیز نہیں ہے، آپ کو بھی کپڑے پہننا ہوگا کیونکہ “مہمان” آپ کے گھر 8 بجے تک بھی شروع کر سکتے ہیں.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *