Exclusive Reporting From Minar-e-Pakistan PTI Jalsa

لاہور: پاکستان تحریک انصاف (میاں) مینار پاکستان میں طاقت کا مضبوط شو ظاہر کرنے کے لئے تیار ہے، کیونکہ ہزاروں رہنماؤں نے شہر میں آنے کے بعد شروع ہونے والے شرکاء کو شرکاء کو لاہور میں داخل کرنے سے روکنے کی حکومت پر الزام لگایا ہے. انٹر شہر کے راستوں پر عوامی اور نجی گاڑیاں بگاڑتی ہیں.

پنجاب سے کاروان اور خیبر پختونخواہ اور ملک کے دیگر حصوں کو لاہور کے راستے پر چلنا ہے.

پی ٹی آئی کے سرکاری سوشل میڈیا اکاؤنٹس کو کارکنوں اور رہنماؤں کی طرف سے بھیجے جانے والی تصویریں پوسٹ کر رہی ہے جو بڑی تعداد میں لاهور پہنچ رہے ہیں.

جیو نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے، جہانگیر ترین نے کہا کہ ہمارے کال پر عوامی ردعمل شہر میں گرم موسم کے باوجود بڑے پیمانے پر اور زبردست ہے. انہوں نے مزید کہا کہ یہ عمران خان میں دکھایا گیا اعتماد ہے.

عمران خان نے آج کی ریلی کو ایک تاریخی بنانے کا وعدہ کیا ہے اور حامیوں سے ملاقات کی کہ وہ بڑی تعداد میں ان کے ساتھ شامل ہو جائیں. پی ٹی آئی کے اکتوبر 2011 کے ریلی نے اسی موقع پر خان کے مبینہ الزامات کو مسترد کر دیا جب ہزاروں افراد نے جال میں شرکت کی، جس میں، سیاسی مبصرین کے مطابق گزشتہ دو دہائیوں میں شہر میں منعقد ہونے والی سب سے بڑی ریلیزوں میں سے ایک تھا.

خان نے اپنے آج کی تقریر میں ‘نیا پاکستان’ کے لئے 10 نکاتی ایجنڈا دینے کا اعلان کیا. کچھ ذرائع ابلاغ کی رپورٹوں کا دعوی کیا گیا تھا کہ PML-N اور پیپلز پارٹی سے کچھ بڑی تعداد میں پارٹی میں شامل ہونے کی امید ہے. چودھری نثار علی، جنہوں نے نوازشریف سے اپنے نا انصافی کے بارے میں ناخوشگوار بات کی ہے، وضاحت کی تھی کہ وہ پی ٹی آئی میں شامل نہیں ہیں.
Exclusive Reporting From Minar-e-Pakistan PTI Jalsa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *