Ch Nisar Brutally Grilled Nawaz Sharif & Maryam Nawaz

سلیم آباد (اردو پوائنٹ / پاکستان پوائنٹ نیوز – 5 مئی، 2018) سابق وزیر داخلہ اور پاکستان مسلم لیگ نواز (نوازشریف کے رہنما چوہدری نثار علی خان آج ایک اہم پریس کانفرنس سے خطاب کریں گے.

آج صبح 4 بجے پریس کانفرنس منعقد ہوگی. ذرائع نے کہا کہ پیپلزپارٹی کے رہنما پارٹی کے معاملات اور ملک کی صورت حال کے بارے میں میڈیا نمائندوں سے گفتگو کریں گے. ذرائع ابلاغ میں ذرائع ابلاغ کا دعوی کیا گیا ہے کہ چودھری نثار نے فیصلہ کیا ہے کہ مسلم لیگ ن کے ساتھ طریقوں کا حصہ نہیں.

آج کے پریس ڪانفرنس میں پارٹی کے ساتھ PMLN رہنما اپنے 35 سالہ طویل مدتی کے بارے میں بات کریں گی. تاہم، پارٹی کے ٹکٹ حاصل کرنے کا فیصلہ PMLN قیادت کو چھوڑ دیا گیا ہے. ذرائع نے بتایا کہ چودھری نثار کو پارٹی کے ٹکٹ کا اعلان کرنے کی قیادت نہیں کرے گی. وہ پارٹی میں اس کے مستقبل کے بارے میں فیصلے پر فیصلہ کرے گا.

امید ہے کہ چو نثار 2018 ء کے عام انتخابات میں ایک آزاد امیدوار کے طور پر انتخاب لڑنے کا اعادہ کرے گی. تاہم، اگر پارٹی کے ٹکٹ نثار سے نوازا جاتا ہے تو وہ پیپلز پارٹی کی جانب سے اپنے امیدواروں کی نمائندگی کرے گی.

ذرائع ابلاغ کے ذرائع نے کہا کہ مسلم لیگ ن کے رہنما اہم واقعات پر اپنے خیالات کا اظہار کریں گے جنہوں نے وزیر داخلہ کے طور پر خدمات انجام دے رہے تھے.

سپریم کورٹ نے نااہل قرار دیا ہے کہ چیف نثار نے پارٹی کی قیادت کے ساتھ کچھ اختلافات تھے، نواز شریف اور ان کی بیٹی مریم نواز نواز نے سیاست میں داخل ہونے کا اعلان کیا. پارٹی کے معاملات میں مریم کے غیر معمولی مداخلت کے دوران چو نثار نے بہت سے پارٹی کی پالیسیوں کی مخالفت کی تھی. نثار نے ایک انٹرویو میں کہا تھا کہ وہ کسی کو اس سے چھوٹا نہیں بلا سکتا ہے، اس کے ساتھ بھی بہت کم سیاسی تجربے، صاحب یا مدام کے ساتھ.

اس کے علاوہ، مسلم لیگ ن کے رہنما نے نوازشریف کی داستان کو عدلیہ کے بیانات پر بھی حمایت دینے سے انکار کر دیا تھا.
Ch Nisar Brutally Grilled Nawaz Sharif & Maryam Nawaz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *