Intense Revelation Nawaz Sharif Contact With Altaf Hussain

ایم کیو ایم- پی – جس نے عملی طور پر فاروق ستار کے پی آئی بی اور ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی کے بہادر آباد گروپوں میں سینٹ انتخابات کے لئے پارٹی کے ٹکٹوں کے معاملے پر تقسیم کیا – ایک مرتبہ پھر پاکستان کی پیپلزپارٹی (پی پی پی) کے بعد ایک ہی مقام پر ایک ریلی منعقد ہوگئی تھی. ، پچھلا ہفتہ.

اپنی تقریر میں، پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے ایم کیو ایم پی پی میں ایک بروڈائڈ کو فائر کر دیا اور ایم کیو ایم کے چھاپے سے کراچی کے شہریوں کو آزاد کرانے کا دعوی کیا اور کہا کہ شہر میں پیپلزپارٹی کی حمایت اس کے دوران طاقت سے بند کردی گئی ہے. حکمرانی
پارٹی اور اس کے بانی الطاف حسین کا حوالہ دیتے ہوئے، بلاول نے ایم کیو ایم کے لازمی قائد مطمئن کو بھی [مستقل قومی مصیبت] بھی دی ہے.

کامران ٹیسوری لیوقت آباد ریلی میں. تصویر: آن لائن
اس تبصرہ کے جواب میں، ایم کیو ایم کے فاروق ستار نے پی پی پی پیپا، والد اور فپپو [بچہ، والد اور چاچی] کی طرف سے پارٹی چلانے کا بھی اعلان کیا.

انہوں نے کہا کہ عوامی اجتماع صرف ایک آغاز ہے اور ان کی پارٹی مستقبل میں بڑے ہجوم کو لے جائے گی.

پیپلزپارٹی کے قیام میں پیپلزپارٹی کی ریلی کا مرحلہ

“جو لوگ کہتے ہیں کہ ایم کیو ایم کو چھوٹے حصوں میں تقسیم کیا جانا چاہئے تو یہ دیکھنا چاہیے کہ پارٹی کا ووٹ بینک برقرار ہے. ایم کیو ایم کا اتحاد متحد ہوگا، “انہوں نے مزید کہا.

ستار نے 23 اگست، 2016 کا وعدہ کیا – جب ایم کیو ایم نے اپنے بانی کے ساتھ اپنے بانی کے ساتھ طریقوں کا انعقاد کیا – کہ ایم کیو ایم کو تعلیم حاصل کی جائے گی. انہوں نے ان سب کو بھی مدعو کیا جس نے اپنی پارٹی واپس آنے کے لئے چھوڑ دیا تھا.
Intense Revelation Nawaz Sharif Contact With Altaf Hussain

اپنا تبصرہ بھیجیں