Another Great Action of Kaptan Against PMLN

نیشنل اسمبلی سے گفتگو کرتے ہوئے مسلم لیگ (ن) کے رہنما ریٹائرڈ محمد صفدر نے منگل کو پاکستان کے احمدی برادری کے خلاف ایک وائرلیس ٹائر تیار کیا. انہوں نے ٹرسٹ گروپ کو ملک کے مفادات کے خلاف عملدرآمد پر الزام لگایا اور اس کے اراکین کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کیا.

سابق وزیر اعظم نواز شریف کے سسرال جو سفیر صفدر، پروفیسر ڈاکٹر عبدس سلام، ملک کے پہلے نوبل انعامات کے بعد قائداعظم یونیورسٹی فزکس کے مرکز پر تنقید کرتے تھے – قانون ساز کے احکامات کے مطابق سائنسی ماہر احمادی یقین.

دسمبر 2016 میں نواز شریف کی طرف سے طبیعیات کے مرکز کا نام تبدیل کیا گیا تھا، جس میں پاکستان پی ایچ ڈی کے طالب علموں کے لئے پانچ سالانہ معاونت بھی شامل تھے. یہ پروگرام پروفیسر عبدس سلام فیلوشپ کو کہا جاتا ہے.

جوہری طبیعیات عبدالسلام احمادی برادری سے تعلق رکھتے تھے، جن کے ارکان پاکستان میں اقلیت کا حامل ہیں. اس کے ارکان نے پاکستان میں غیر مسلموں کو 1974 میں آئینی ترمیم کے ذریعے پریشانی کا سامنا کرنا پڑا ہے.

“یہ لوگ [احمدیوں] اس ملک کے لئے ایک خطرہ ہیں، اس کے آئین اور نظریات.” صفدر نے کہا کہ اس صورت حال کی صورت حال یہ ہے کہ اس صورتحال کا خطرہ ہے.

اپنا تبصرہ بھیجیں