Conspiracy Against Imran Khan Over Fake Sajda Claims at Pakistan with Wife

عمران خان کی سابق بیوی رحیم خان نے پاکستان میں آنے والی آبی بصیرت کی لذت کا مواد پاکستان میں ایک بڑا تنازعات کا اظہار کیا ہے. کیا یہ کتاب 25 جولائی کو عام انتخابات میں خان اور ان کی تحریک انصاف کو نقصان پہنچانے کی صلاحیت ہے؟

    
 عمران خان (ایل) اپنی سابق بیوی رحیم خان کے ساتھ اسلام آباد میں (فیس بک / عمران خان آفیسر)
ایک دن بعد میں رحمان خان کی آنے والی آبی بصیرت کے کچھ حصوں نے انٹرنیٹ پر پھنسے ہوئے تھے، پاکستان تحریک انصاف کے پی ٹی پی (تحریک انصاف کے تحریک انصاف) نے سماجی میڈیا کو لے لیا اور 45 سالہ برطانوی شہریوں کو اس میں ملوث ہونے کا الزام لگایا. کرکٹر تبدیل کر دیا سیاستدان کے خلاف بدسورت مہم بعض نے یہ دعوی کیا کہ حکمرانی پاکستان مسلم لیگ (نواز) مسلم لیگ (ن) نے پارٹی کو سیاسی طور پر نقصان پہنچایا تھا.

ریہم جنوری سے 2015 تک 2015 سے شادی کردی گئی تھی. حزب التحریر نے اس سال قبل اس کی شادی کی تھی، تیسرے، جماعما گولڈسمھ (جمیما خان) کے ساتھ اپنی پہلی بیوی تھی.

غیر شائع شدہ کتاب راہم کی زندگی کے بارے میں ذاتی تفصیلات “ظاہر” کرنے کی کوشش کرتی ہے، خان کے ساتھ اس کے مختصر صحابہ کے ساتھ اس میں نمایاں طور پر نمایاں ہونا پڑا. ریہم، ایک صحافی اور سماجی کارکن بھی، جب سے جوڑے نے حصہ لینے کا فیصلہ کیا ہے تو خان ​​کی سیاست کا بہت اہم ہے.

اپنا تبصرہ بھیجیں