Exclusive Footage of Bilawal Bhutto at Mazar

اسلام آباد: راحیل خان نے زیر التواء فوری طور پر آزادانہ بصیرت میں موجود اشیا کے ممکنہ منفی اثرات کا مقابلہ کرنے کے لئے، پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) نے اس کتاب سے بھی اس کے مقابلے میں متنازعہ کتاب بنانے کے لئے اپنی کوششیں تیز کی. رہائی.

تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کی سابق بیوی راہم خان، اس مہینے میں کسی بھی وقت اپنی خودمختاری کو جاری رکھنے کا امکان ہے.

کتاب کے ایک پروموشنل ویڈیو، جو اس صحافی نے حاصل کی ہے، سے ظاہر ہوتا ہے کہ کتاب میں “رحمہ اللہ کی ماں، بیوی، صحافی اور یودقا” کے طور پر رہم کی ذاتی زندگی کے تجربات شامل ہوں گے.
پی ٹی آئی نے حال ہی میں جاری کیا ہے کہ انہوں نے مسلم لیگ (ن) کی قیادت کے ساتھ رہم کے مبینہ الزامات کے بارے میں “ٹھوس ثبوت” کیا. اس ثبوت میں ریہم اور سابق وزیر داخلہ احسن اقبال کے درمیان ہیکڈ ای میلز شامل تھے، جو پیپلزپارٹی کے سابق رہنما ہیں.

رہم، ہفتے کے روز ٹویٹس کی ایک سیریز میں، مبینہ طور پر کہ تحریک انصاف نے اسے دھمکی دی ہے. اس کا دعوی کی حمایت میں، اس نے اداکار اور پی ٹی آئی کے حامی حمزه علی عباسی کو بھیجا ایک ای میل کا کاپی شائع کیا.

انٹرفیس سیٹ اپ: تحریک انصاف نے اپنے قابل ترین امیدواروں پر زور دیا

ای میل کے مطابق عباسی نے رھم کو بتایا کہ ان کے ای میل کو مبینہ طور پر “ہیک” قرار دیا گیا تھا اور اس نے خبردار کیا کہ “مستقبل میں بہت محتاط رہنا”.
>

اپنا تبصرہ بھیجیں