Mansoor Ali Khan Responses Over PUNJAB Survey Report

ریہم خان خان کے سروے پر ریم خان خان کی سروے کے پروگرام پر منصور علی خان کی سروے. ایک مشترکہ شخص راہم خان کی کتاب کی کتاب کے بارے میں سوچتے ہیں. تمام لوگ بہت دلچسپ خیالات بتاتے ہیں. لوگ سوچتے ہیں کہ راہم خان ایک لیر عورت اور عمران ہیں. خان ہیرو ہے. عمران خان عزت مند اور سچا انسان ہے. راہم خان کے بارے میں عمران خان کی کیریئر کو نقصان پہنچا نہیں سکتا.
یہ پروگرام لاہور سروے پر ہے. یہ لاہور کا سروے ہے کہ ہم یہ جاننا چاہتے ہیں کہ کون بہتر بہتر نواز شریف ہے یا شہباز شریف. نواز شریف اور شہباز شریف کے بارے میں لاہور کے لوگ سوچتے ہیں. پیپلزپارٹی کے مسلم لیگ ن. ووٹر کا انتخاب کس طرح شہباز شریف کی طرح ہے. یا نواز شریف. اس سروے میں بہت سے لوگوں نے بتایا کہ وہ شہباز شریف یا نواز شریف کو ووٹ نہیں دیں گے وہ وہ تحریک انصاف کو ووٹ دیں گے.
منصوبہ بندی اور ترقی کے وزیر ملک ندیم کامران نے مؤثر مداخلت کے ذریعہ کلیدی اشارے میں بہتری کے لئے صحت محکمہ کی کوششیں کی توثیق کی اور مستقبل میں بھی سروس کی ترسیل کو فروغ دینے کے لئے پنجاب حکومت کو اپنی کوششوں کو جاری رکھے.

انہوں نے لاہور صحت کے سروے II، 2017 کی رپورٹ کے افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے لاہور میں اعداد و شمار کے بیورو، پی اینڈ ڈی ڈیپارٹمنٹ کی طرف سے منظم کیا.

پی او ڈی وزیر نادی کامران نے سروے کے عمل میں کامیابی حاصل کی اور اعداد و شمار کے بیورو کے ذریعہ ان کی شاندار کام کے لئے پنجاب صحت سروے کی ٹیم کی تعریف کی.

منصوبہ بندی اور ڈویلپمنٹ ڈیپارٹمنٹ مسلسل ترقیاتی ضروریات پر ترقیاتی بجٹ کے ذریعے سرمایہ کاری کے اثرات پر درست معلومات کی پیداوار کے لئے بہتر نظام پر کام کر رہی تھی. حکومت نے پنجاب صحت کے اصلاحات روڈ میپ کا ایک اہم پہلو لیا اور صحت کے شعبے میں سروس کی ترسیل میں بہتری کے لئے مختلف مداخلت کی. لہذا، صحت کے شعبے میں ایس ڈی جی کے پیش رفت کی ترقی کے لۓ، TRF + کی حمایت کے ساتھ اعداد و شمار پنجاب بیورو نے پنجاب میں صحت کے سروے کے دوسرا دور کیا ہے. پنجاب صحت کے سروے (پی ایچ ایس) -8، 2017 کی رپورٹ ثبوت کی بنیاد پر منصوبہ بندی کے لئے انتہائی مفید ثابت ہوگی، خاص طور پر سال 2018-19 کے لئے آنے والے بجٹ کے موقع پر.

اپنا تبصرہ بھیجیں