Nawaz Sharif Responses Over Verdict From London

سابق وزیر اعظم نواز شریف 25 جولائی کو عام انتخابات پر اثر انداز کرنے کی امکان میں ایک بدعنوانی کے لئے 10 سال کی جیل کی سزا سنائی گئی ہے.

نیشنل احتساب بیورو (نیب)، پاکستان کے انسداد گروہ عدالت نے حکم دیا ہے کہ شریف اور ان کے خاندان نے 1990 کے دہائیوں میں پارلیمنٹ کے لیکر لیک میں بحال ہونے والے الزامات پر ڈرائنگ کے الزامات پر ڈرائیو، مرکزی لینن، مرکزی لندن میں چار عیش و آرام کی اپارٹمنٹس کی ادائیگی کے لئے پیسہ لایا. گارڈین اور دیگر 2016 میں.

عدالت نے شریف کی بیٹی کو بھی سزا دی اور سیاسی وارث کی حیثیت سے، مریم نواز نواز شریف نے سات سالہ قید کی سزا سنائی، خاندان کو 10 کروڑ پونڈ کی سزا دی اور ایوان فیلڈ کی خصوصیات کی گرفتاری کا حکم دیا.

اشتہار

نواز شریف نے صحافی کو بتایا کہ پاکستانی قوم اور مسلم لیگ ن (مسلم لیگ (نواز) شریف کی پارٹی نے اس فیصلے کو مسترد کردیا ہے. “یہ اس ملک کی تاریخ میں ایک سیاہ باب ہے. پورے کیس میں کوئی ٹھوس قانونی ثبوت نہیں تھا. ”

نواز شریف، جو لندن میں اپنی بیوی، کلوموم نواز کی بیماری سے متعلق تھے، اس کی سماعت میں شرکت نہیں کی. عدالت نے پہلے ہی اس درخواست کو ایک ہفتوں تک طویل تاخیر کے لئے مسترد کر دیا جبکہ وہ گلے کی کینسر کے علاج کے بعد سلیمانٹر پر ہے.

گزشتہ سال جولائی میں، سپریم کورٹ نے شریف سے دفتر کو ہٹانے اور نیب کی آزادی کا حکم دیا، اس سے سیاست کی زندگی سے بچنے سے پہلے. 68 سالہ دعوی کرتے ہیں کہ ان کی قانونی مشکلات فوجی معاشی سازش کا نتیجہ ہیں؛ مبینہ طور پر غیر ملکی پالیسی کے شہری کنٹرول کو روکنے کی کوششوں کے بدلے اور سابق فوجی آمر جنرل پرویز مشرف کو غداری کے مقدمے کی سماعت کی. امید ہے کہ نواز شریف اپیل کرے گا.

مریم کی سزا، جو عدالت میں جعلی دستاویزات پیش کرنے کے لئے اضافی ایک سال کی سزا ملتی ہے، شاید شہباز شریف کو پارٹی کی منتقلی کا کنٹرول دیکھتا ہے، جس نے آرمی کے ساتھ زیادہ سازش کی راہنمائی کی ہے.

 عمران خان کی بڑھتی ہوئی تبدیلی ایک ایسی دنیا ہے جو مغرب کو دیکھنے میں ناکام رہی ہے
جیسن برک
 مزید پڑھ
عمران خان، سابق کرکٹر اور اہم حزب اختلاف پارٹی کے رہنما پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) نے نواز شریف کو الزام لگایا ہے کہ پاکستان خود کو بچانے کے لئے اداروں کو بدنام کرے. اس فیصلے سے پہلے انہوں نے دعوی کیا کہ شریف اپنی بیوی کی بیماری کا استعمال کرتے ہوئے “جذباتی طور پر بلیک میل” کے ووٹروں کے سامنے استعمال کررہا تھا.

اپنا تبصرہ بھیجیں