Nawaz Sharif Got Insulted By A Hacker

اسلام آباد: جرمن تحقیقات کے رپورٹر باستین اوبرمیر نے وزیر اعظم نواز شریف کی بیٹی مریم نواز کو پاناما کے کاغذات اسکینڈل پر تعلیم دی ہے کہ اس کے بعد انھوں نے دعوی کیا کہ لیکر دستاویزات کبھی بھی فساد کے بارے میں نہیں تھے.

“پاناما کا کاغذات کبھی بھی فساد کے بارے میں نہیں تھے. یہاں تک کہ چوروں اور ہیکرز (ابتدائی پڑھنے والے) نے یہ نہیں کہا تھا کہ یہ تھا. ممنوعہ خطرے میں نقصان، “کیا مریمام نواز نے ٹویٹ کیا، جس کے ساتھ جرمن تحقیقاتی رپورٹر نے اپنے اپنے ٹویٹ کے جواب میں جواب دیا: –

آپ کو بتانا افسوس ہے: پاناما کے کاغذات فساد کے بارے میں ہیں. ہم نے دستاویزات میں فسادات کے مقدمات کی ایک حیرت انگیز تعداد پایا – اور تمام حقیقی، “بیکسٹین اوبرمیر واپس ٹویٹ.

باہر جانے کے لئے نہیں، مریم نے بیستین کے ٹویٹ کو غیر مستقیم طور پر جواب دیا، کہ دعوی کیا ہے کہ صحافیوں کی غلطیاں جنہوں نے پاناما کے کاغذات سازش کو پکڑ لیا تھا ‘سمجھنے کے قابل تھا.

جیو ٹی وی، بالآخر پاکستان کا سب سے بڑا ٹی وی سٹیشن پہلے ہی ہیکر گروہ کی طرف سے لمحات کو ہیک کر دیا گیا تھا جو خود کو “جی فورس” کہتے ہیں. ہیکرز نے کہا کہ جیو ٹی وی کی ویب سائٹ پر حملے ناقابل پاکستانی پاکستانی نظام کا نتیجہ ہے جو بہت سے اہم معاملات کو نظر انداز کر رہا ہے.

جی فورس نے ماضی کے ہیکرز کا ایک گروہ ہے جنہوں نے 1997 میں پاکستان کے پہلے سائبر جنگ کے بعد 1997 میں واپس جنگ کی تھی. تاہم، وہ ایک لمبے عرصے سے کافی عرصے تک لڑ رہے تھے، جب تک کچھ دن پہلے انہوں نے ایک ٹویٹر اکاؤنٹ کے ذریعے دوبارہ بحال کیا اور کہا کہ وہ سب کو ہدف کرے گا. غیر پروپیستانی عناصر.

اپنا تبصرہ بھیجیں