Nawaz Sharif Once Did Hand With His Supporters

اسلام آباد، پاکستان – نوازشریف، ٹائکون اور پارٹی کے رہنما نے جنہوں نے پاکستان کی سیاست کے تنازع دور کی تعریف کی، نے جمعہ کو وزیراعظم کے طور پر سپریم کورٹ کے فیصلے کے بعد فیصلہ کیا تھا کہ بدعنوان کے الزامات نے انہیں غیر قانونی قرار دیا ہے.

ان کی مدت میں جانے کے لئے ایک سال سے زائد عرصے سے آنے والے شہریوں کی ہلاکتوں کی وجہ سے انھوں نے پاکستان میں مختصر طور پر کمی کی ہے. اور یہ ملک کی بدقسمتی سے سیاسی توازن کو مزید برداشت کرے گا، کیونکہ اس کے حریفوں نے ان کی زوال کا استحصال کیا ہے.

جب مسٹر شریف 2013 میں دفتر واپس آ گئے، تو یہ ملک کے طاقتور فوجی قیام کے خلاف ایک گہری تعصب کے ساتھ ایک وسیع پیمانے پر مقبول پارٹی رہنما تھا. انہوں نے جلدی سے چلے جانے والے علاقوں میں شہری اتھارٹی کو قائم کرنے کی کوشش کی جو جنرلوں، خاص طور پر غیر ملکی پالیسیوں پر غلبہ رکھتے تھے.

لیکن مسٹر شریف، 67، ان میں سے کوئی بھی ان اموروں کا احساس نہیں ہوا ہے.

پاکستان کی فوج نے کبھی کبھی پالیسی سازی کے کنٹرول اور مقبول تعریف کے طور پر مضبوطی کے طور پر اس کے طور پر برقرار رکھنے کے قابل ہو چکا ہے. اس ایٹمی مسلح ملک میں تقریبا دو لاکھ افراد کی نازک جمہوریت کا نظام شرمناک زمین پر ہوتا ہے. اور مسٹر شریف کی اپنی سیاسی ورثہ مزید خراب ہے.

اپنا تبصرہ بھیجیں