PML-N Stolen Hillary Clinton’s Ad for Election Campaign

ڈونالڈ ٹراپ کی صدر – یہ کہ کچھ سیاسی خیال رکھنے والوں نے دلیل دی تھی کہ لبرل جمہوریہ کے اختتام کے ابتدائی آغاز کے طور پر ہم جانتے ہیں کہ ہم یہ جلد ہی کریں گے. امریکہ کے صدر الیکشن سیاسی اصولوں اور قواعد و ضوابط، ایک مضبوط تصویر میں وحی، سیاسی تنازعہ کے لئے ناانصافی، اور آزاد تقریر کے بنیادی جمہوری اقدار اور اقلیتوں کے بنیادی حقوق کے لئے دکھائے گئے ہیں. گزشتہ چند ہفتوں میں، بعض اقلیتوں کے لئے دائیں بازو قوم پرستی اور سیاہ اوقات کا احساس حقیقی ہے؛ لیکن مسٹر ٹراپ غیر متوقع (اور بالآخر عملی طور پر) ہے، اور ہمیں انتظار کرنا پڑے گا اور دیکھیں گے کہ وہ اپنے خطرناک مہم کے بارے میں کچھ بیانات کے ذریعے آیا ہے یا نہیں.

لہذا اب کے لئے الارم کی گھنٹیوں پر رکھو. دراصل 2016 ء کے انتخابات اور اسکے بعد کے ساتھ، امریکہ پاکستان کے طور پر جمہوریتوں کو ترقی دینے کے لئے لبرل جمہوریہ پر اہم سبق پیش کرتا ہے.

سب سے پہلے، ووٹ کا احترام ہیلیری کلنٹن 1.7 ملین ووٹ (مقبولیت) کے ذریعہ مقبول ووٹ جیت گئے لیکن انتخابی کالج ووٹ کھو. اس نظام کے ذریعہ، دسمبر 19 کو، ہر ریاست سے لے کر کئی ووٹرز اپنی امیدوار کے لئے اپنے تمام ووٹوں ڈالے گا. یہی ہے جب صدر ‘سرکاری طور پر’ منتخب کیا ہے. کلینن نے بڑے پیمانے پر انتخابی کالج کھو دیا، لیکن صرف اس وجہ سے کہ وہ کلیدی ریاستوں (بہت چھوٹے مریضوں کی طرف سے) کھو چکے ہیں. اگرچہ بہت سے امریکہ انتخابی کالج سے ناپسند کرتا ہے، یہ ایسا نظام ہے جس کے تحت انتخاب کیا گیا تھا، اور اس نظام کے نتیجے میں احترام کیا جاتا ہے.

اپنا تبصرہ بھیجیں