News Channel Telling The Final Day When Imran Khan Take Oath as PM of Pakistan

اسلام آباد (خبر نیوز) – صدر ممنون حسین نے 18 اگست کو ملک بھر میں 21 ویں منتخب وزیر اعظم کے طور پر حلف پاکستان کو تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کے حوالے کیا.

عمران خان 18 اکتوبر، 2018 کو اسلامی جمہوریہ پاکستان کے وزیراعظم کے طور پر حلف لینے کے لۓ

فیصل جاوید خان (@ فصیل جاوید خان) 10 اگست، 2018
تفصیلات کے مطابق، صدر نے 16 اگست کو تین روزہ سرکاری دورے پر آئرلینڈ کو آگے بڑھانے کی اپنی منصوبہ بندی ملتوی کردی ہے. فیصلہ نگران وزیر اطلاعات علی ظفر کے ساتھ ملاقات کے دوران ہوا.

ظفر نے زور دیا کہ صدر حسین کی موجودگی حکومت کی تشکیل کیلئے ضروری ہے.

صدر نے پنجاب گورنر رفیق راجوانا اور خیبر پختونخواہ کے گورنر اقبال ظفر جھنگ کی ہدایت کی ہے کہ وہ نئی حکومت کے قیام تک اپنے فرائض انجام دے.

این ایس سی اجلاس نے 13 اگست کو طلب کیا

صدر ممنون حسین نے 13 اگست کو قومی اسمبلی (این این) کے اجلاس طلب کرنے کے لئے نگرانی وزیر اعظم جسٹس (ر) نصرال الملک کی طرف سے اس خلاصہ کی منظوری دی ہے.

نگران وزیراعظم نے رسمی طور پر صدر آصف علی زرداری کو 13 اگست کو این اے سی اجلاس طلب کرنے کا ایک خلاصہ پیش کیا تھا.

پہلے دن، این این کے نئے منتخب ارکان اپنے دفتر کا حلف اٹھائیں گے. اس کے بعد اسپیکر، ڈپٹی اسپیکر اور اس کے بعد رہنما کے انتخابات کے بعد ہی آئیں گے.

اطلاعات، نشریات اور قانون کے نگران وزیر بیرسٹر علی ظفر نے کہا کہ یہ بھی امید کی جاتی ہے کہ تمام صوبائی اسمبلیوں کے اجلاسوں کو بھی اسی تاریخوں میں بھی کہا جائے گا.

عمران خان اسمبلی میں اکثریت کی نشستیں حاصل کرنے کے بعد پاکستان کے اگلے وزیر اعظم بننے کے بعد ہوسکتے ہیں اور آزاد ایم این اے اور دیگر اتحادی جماعتوں کی حمایت حاصل کرتے ہیں.

News Channel Telling The Final Day When Imran Khan Take Oath as PM of Pakistan

اپنا تبصرہ بھیجیں