See What Aitzaz Ahsan said After Kulsoom Nawaz’s News

پاعتزاز احسن نے کلوموم نواز بیماری کے بارے میں اپنے تبصرے کے بارے میں معذرت کی

یپلزپارٹی کے رہنما اعتزاز احسن نے منگل کو کہا کہ وہ حقیقت یہ ہے کہ سابق پہلی خاتون کلوموم نواز انتقال ہوگئی تھی، لیکن معافی سے بھی معافیاعتزاز احسن کولسم نواز کی بیماری کے بارے میں اپنی رائے کے لئے معذرت کرتا ہے نہیں تھی کہ اس کے بیانات نے انہیں اور شریف خاندان کے جذبات کو نقصان پہنچایا.

انہوں نے کہا کہ “میں غیر قانونی طور پر اپنے بیان کے لئے معذرت خواہ ہوں”. “میں کلوموم بیبی کے جنازہ میں شرکت کروں گا.”

مولوی نواز شریف نے منگل کو ہارلی اسٹریٹ کلینک میں انتقال کر دیا. اس کے بیٹے حسن نواز نے SAMAA ٹی وی کی خبر کی تصدیق کی.

انہوں نے کہا کہ “مولوی نواز ایک ناراض اور پاک خاتون تھے”، انہوں نے مزید کہا کہ انہوں نے شریف خاندان کے ساتھ تعزیت کی ہے.

اعتزاز احسن نے مزید کہا کہ “یہ شریف خاندان کے لئے بڑا نقصان ہے.”

انہوں نے اس بات کا اعتراف کیا کہ کس طرح نوازشریف نے احتجاجی مظاہرہ کیا جب فوجی مشرف پرویز مشرف نے اپنے شوہر کی حکومت پر زور دیا اور اسے جیل میں ڈال دیا.

اس سے قبل، اعتزاز نے کہا تھا کہ ہارلی سٹریٹ کلینک جہاں کلوموم نواز کو کینسر کے علاج کے لئے داخل کیا گیا تھا وہ شریفوں کی ملکیت اور کام کررہا تھا. انہوں نے یہ بھی دعوی کیا تھا کہ کلینک کینسر کے مریضوں کے لئے نہیں تھا.

یہ مسلم لیگ ن اور پی پی پی کے درمیان تنازعہ کی ہڈی بن گئی. حال ہی میں، جب پیپلزپارٹی نے اعلان کیا کہ اعتزاز احسن ان کا امیدوار ہوں گے تو پیپلزپارٹی کے رہنما پرویز رشید نے کہا کہ پیپلزپارٹی صرف اس کی حمایت کرے گا اگر وہ اڈیالہ جیل جائیں تو اس کے بیان سے نوازشریف سے معافی مانگیں.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *