See What PM Imran Khan Did When He Heard About Kulsoom Nawaz

اسلام آباد: وزیراعلی عمران خان نے سابق خاتون بیگم کلوم نواز نواز کی غمگین موت پر سخت رنج کا اظہار کیا ہے.

یہاں جاری ایک بیان میں، وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ قانون کے مطابق شریف خاندان اور شریعت کے وارثوں کو تمام سہولیات فراہم کی جائیں گی.

اس سے پہلے، پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) نے بیگم کلوموم کی موت سے بھی تعزیت کی اور کہا کہ “بیجوم کولوم نواز کے انتقال کے بعد ہم انتہائی سخت ہیں.”

“ہمارے پاس اس کا بہت بڑا احترام ہے، جو ایک ڈیکٹر کے چہرے میں ایک راک کی طرح کھڑا تھا، جب اس کے ارد گرد کوئی اور نہیں ہوتا. وہ امن میں آرام کر سکتے ہیں. ”

منگل کو لندن کے ہسپتال میں بگرام کالسم نواز انتقال ہوگئے. وہ کینسر سے شکار تھے اور گزشتہ کئی ماہ کے دوران لندن کے ہارلے اسٹریٹ کلینک میں علاج کے تحت تھے.

پہلی خاتون پہلے اگست 2017 میں لیمفوما (حلق) کے کینسر سے تشخیص کیا گیا تھا. اس نے کیمیوپیپیپی اور ریڈیو تھراپیپی کے بہت سی سیشنیں لے لی ہیں
لندن () – سابق وزیر اعظم اور مسلم لیگ (ن) کے مسلم لیگ نواز نواز شریف کی بیوی بیگم کولوم نواز نے منگل کو لندن کے ہارلے سٹریٹ کلینک میں کینسر کے ساتھ طویل عرصے کے بعد انتقال کر دیا.

یہ بات مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف کی طرف سے تصدیق کی گئی تھی. کلوموم نواز اپنے شوہر اور چار بچوں، حسن، حسین، مریم اور اسما کی طرف سے بچا رہے ہیں.

“میری بہو اور میاں نواز شریف کی بیوی، بیگم کولوم نواز مزید نہیں ہیں. شجاز شریف نے ایک ٹویٹر اعلان میں کہا کہ اس کی روح امن میں آرام ہوسکتی ہے.

نوازشریف نے اپنے سخت گھنٹوں کے دوران تلسووم نواز سے مشورہ کیا تھا. وہ [مولوی نواز] نے ڈرونٹی ہتھیار سے چیلنج کی، “انہوں نے کہا کہ شیخ مجازی ایک

ہی وقت میں انہوں نے کہا کہ دیر سے کلوموم کی جمہوریت کے ساتھ منسلک ثابت اور ٹائم ٹیسٹ کیا گیا تھا.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *